Digitale Marketing heeft iedere organisatie nodig van groot tot klein
Digitale marketing is belangrijk omdat het een bedrijf verbindt met zijn klanten wanneer ze online zijn. Bovendien is digitale marketing in alle sectoren goed inzetbaar.
Digitale marketing is belangrijk omdat het een bedrijf verbindt met zijn klanten wanneer ze online zijn. Bovendien is digitale marketing in alle sectoren goed inzetbaar.
Met de explosieve groei die social media in de afgelopen 10 jaar heeft doorgemaakt is de manier veranderd waarop mensen naar elkaar kijken. Hoe iemand
Misschien hebben jullie een website waarvan je denkt dat deze er goed uitziet. Je zegt tegen jezelf dingen als: “De site is prima”, “Klanten vinden
In de “jungle” van marketingbureaus en sales trainers is het voor de meeste ondernemers moeilijk de juiste keuze te maken voor een partner. Veel organisaties
Als bedrijf ben je altijd op zoek naar de meest efficiënte manier om jezelf zichtbaar te maken. Maar welke instrumenten gebruik je daar nu voor?
Hoe organiseer ik zelfstandig een mindfulness-training en coaching sessie online? Met deze vraagstelling werden wij benaderd door erkend mindfulness-trainer en coach, Nana van der Aa.
Affiliate marketing is een crisisbestendig marketinginstrument gebleken afgelopen jaar. Deze vorm van marketing zijn feitelijk partnerprogramma’s en deze boekten bij een groot aantal bedrijven ondanks
In een recent persbericht heeft staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Paul Blokhuis, bekendgemaakt dat er door de overheid 60 miljoen beschikbaar komt voor gemeenten
De sterk groeiende markt voor neuromarketingoplossingen In tijden van globalisering moeten bedrijven nieuwe methoden ontwikkelen om klanten van zichzelf en hun producten te overtuigen. Wetenschappelijke
In de theorie boeken staat al jaren het Pareto principe beschreven; 20% van je bestaande klanten zorgen voor 80% van de omzet. Met andere woorden
In opdracht van het Nederlands Centrum Jeugdgezondheid (NCJ) en stichting Alles is Gezondheid is in samenwerking met 6 landelijke jeugdzorg-organisaties het platform Jongeren Hulp Online
Bloggen is een geweldige manier op nieuwe klanten te winnen! Elke zelfstandige, MKB-organisatie, Stichting, Start up heeft nieuwe klanten nodig, het liefst regelmatig en automatisch.
In deze gastblog geeft 3D artist Daphne Zwarts een inkijkje in de wereld van de game-industrie. Ze is onlangs met het hoogst mogelijke cijfer afgestudeerd
Belofte, behoefte en bewijs Het wordt weer drukker op de weg en in de trein. Na de intelligente Lock down zijn we weer langzaam aan
In opdracht van stichting SOLK is een platform opgericht waar bijzondere verhalen van jongeren met onbegrepen klachten worden gepresenteerd om zo landelijke aandacht te vragen
Is een fysieke afspraak nog wel nodig? Hoe nuttig is het om moderne informatie- en communicatietechnologie te gebruiken voor training en coaching? Veel trainers en
Wat is VR ? Virtual Reality (VR) is meer en meer een onderwerp geworden dat enthousiast wordt ontvangen in verschillende industrieën en niets minder belooft
Ondanks dat de Corona maatregelen langzaam maar zeker worden versoepeld, verkeren talloze organisaties momenteel in een ongekende crisis waarbij het einde nog lang niet in
Intelligente robots en medische zorg Online gezondheidszorg helpt de strijd tegen het nieuwe coronavirus in China dankzij de toepassing van informatietechnologie in medische systemen. Op
Een ongekende nachtmerrie Op 31 december was de eerste melding van het corona virus in China. Hoewel de Chinese autoriteiten snel ingrepen met totale isolatie
De waakzame soldaat De uil is een bijzonder nachtdier die met zijn grote ogen waakt in het donker en symbool staat voor de ‘waakzame soldaat’
Hoe maak je een succesvolle autonome nieuwssite? Met dit idee begonnen we vorig jaar na het lezen van het bericht dat de formule 1 weer
Affiliate marketing is een begrip wat al ruim 15 jaar bestaat maar wat nog niet bij het grote publiek bekend is. Terwijl affiliate marketing noodzakelijk
Het is belangrijk dat creativiteit, planning en timing een belangrijkere rol gaan spelen binnen organisaties. Marketing, verkoop en customer service is de driehoek die hierin
Gerenommeerde bureaus zoals Forbes voorspellen dat in 2020 customer experience (klantbeleving) belangrijker wordt dan prijs en product. Dit betekent dat op iedere willekeurig contact moment
Er is vaak sprake van een historisch gegroeide afstand tussen marketing- en verkoopmedewerkers. Een opmerking van verkoop zoals ‘die marketingmensen binnen begrijpen niet wat er