Over ons

In onze dagelijkse gesprekken met ondernemers en diverse organisaties werd voor ons meer en meer duidelijk dat de afstemming en de inzet van diverse online en offline-kanalen een enorme uitdaging is. Wie schrijft de blogs, wie beheert de website, vertellen de buitendienst medewerkers dezelfde storyline in combinatie met de content op de onlinekanalen? Wie volgt en past de nieuwe technologie toe om onze klanten beter te bereiken? 

Brandwings is ontstaan vanuit het idee om de offline en online wereld samen te brengen. Brandwings werkt met een aantal strategische partners waaronder Patrick WaldramWaldram ICT. Patrick is 12 jaar geleden als ondernemer gestart met zijn ICT-bedrijf. Door toepassing van verschillende technieken in combinatie met creatief denken  is een nieuw full service marketing bedrijf ontstaan. Brandwings is het nieuwe bedrijf die zich volledig gaat richten op verdere groei door het delen van deze unieke kennis.

Aanpak

Brandwings biedt bedrijven en organisaties op een creatieve manier hulp om mee te kunnen in een snel veranderende wereld. Wij bouwen met onze expertise aan een merk met de inzet van de nieuwste technieken en praktische aanpak. Met onze online en offline ervaring zijn wij de partner voor onze klanten om “lawaai” te maken in de markt en contactmomenten om te zetten in euro’s. Benieuwd naar wat wij doen? Bekijk dan onze diensten

Visie

Brandwings denkt graag met organisaties mee over de toekomstplannen, proposities, doelgroepen, commerciële aanpak en het verhogen van de zichtbaarheid via Google, Social Mediakanalen en fysieke presentatie op netwerkbijeenkomsten. Dat doet Brandwings met inzet van ICT, training/coaching en met een uitgebreid netwerk van de beste specialisten. De synergie tussen de digitale en fysieke wereld is onze basis voor een optimaal resultaat. Lees onze blogs om meer te weten te komen over onze visie en aanpak aan de hand van praktijkvoorbeelden en actuele gebeurtenissen. 

LDD methode

Brandwings werkt bij alle projecten volgens een vaste methodiek, de zogenaamde LDD methode. Dit staat voor Luisteren, Denken en Doen. Deze methode is ontstaan uit jarenlange ervaring op het gebied van marketing en sales gecombineerd met wetenschappelijke onderzoeken op het gebied van neuromarketing, psychologie en gedrag.

Waar staat de LDD methode voor:

  • Altijd één vast aanspreekpunt
  • Transparante communicatie
  • 360 graden visie (out of the box)
  • Netwerk met de beste specialisten
  • Persoonlijke samenwerking
  • Praktijkgericht op wetenschappelijk basis

Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek vertellen wij graag meer over onze werkwijze en op welke manier wij iets voor je bedrijf of organisatie kunnen betekenen.